Услови коришћења

1. O нама

1.1.

Основни подаци о компанији - Пуно име компаније, седиште, ПИБ, Матични број, одговорно лице, текући рачун, шифра делатности

Пуно пословно име привредног друштва је: NEW CITY COMPANY DOO
Седиште: Београд улица: Тиршова бр.5
Одговорно лице: Милан Црнковић
ПИБ: 105089907
Матични бр: 20310634
Шифра делатности 4120

Текући рачун: 170-0030026005000-24
Unicredit Bank Србија a.д. Београд
160-0053600000396-75
Banca Intesa a.д. Bеоград
160-0000000361851-50
Banca Intesa a.д. Београд
155-0000000022069-54
Halkbank a.д. Београд
150-0070100045700-88
Директна банка а.д. Крагујевац

Контакт телефон: (+381) 11 365 1023
Контакт адреса електронске поште: office@newcitycompany.com

2. Политика приватности

2.1.

Дефиниције политике приватности

Ова Политика приватности регулише праксу прикупљања информација од корисника приликом коришћења интернет странице http://www.ruskevize.rs, као и њихово складиштење у базама података нашег предузећа NEW CITY COMPANY. Наша политика приватности обухвата разлоге како и зашто сакупљамо, користимо и штитимо Ваше личне податке.

Задржавамо дискреционо право да ову Политику приватности можемо изменити у свако доба и да тако измењен текст постане важећи одмах по објави истог на Wеb сајту. Наставак Вашег коришћења Wеb сајта након измена, подразумева да прихватате све услове тако измењене Политике приватности. Стога саветујемо кориснике да периодично поново детаљно прочитају информације садржане у Политици приватности, како би били информисани о евентуалним променама.

2.2.

Начин прикупљања и употребе података

Током Ваше посете сајту можемо прикупити ваше личне податке који су неопходни да подесите свој налог, у сврху наплате Ваше услуге. Ваше личне податке користимо искључиво и само како би нам омогућили да Вам обезбедимо услуге које желите ради задовољења Ваших захтева или да Вам прилагодимо нашу понуду, тј. да је персонализујемо, унапредили смо рад Wеb сајта, осигурали проверу административних задатака, успоставили контакт са Вама, побољшали наше оглашивачке и промотивне резултате и побољшали нашу понуду услуга на тржишту, као и у сврху сарадње са институцијама одговорним за спровођење закона.

Ми не продајемо и не изнајмљујемо Ваше личне податке трећим лицима, за њихове маркентишке потребе а да претходно нисмо Вама дали могућност да ту опцију искључите. Међутим, ми можемо открити Ваше податке нашим пословним јединицама и партнерима, који су део ове Политике приватности. Никада и ни под којим условима нећемо злоупотребити Ваше личне податке. У следећим одељцима ћемо Вам изложити начине и разлоге за могуће давање Ваших информација, за потребе нормалног пословања Wеb сајта.

2.3.

Складиштење и чување података

Предузеће NEW CITY COMPANY као пружилац услуга на Wеb сајту улаже максималне напоре ради заштите Ваше приватности кад сте "он-лајн" као корисник. Ваше личне инфрмације се чувају на сигуран и поверљив начин, и обрађују на законит начин у складу са овом политиком приватности. Предузимамо одговарајуће техничке и организационе мере ради заштите од неовлашћеног и незаконитог приступа и обраде ваших личних података, укључујући и енкрипцију ваших информација. Ми ћемо Ваше информације задржати онолико дуго колико је потребно да обрадимо Ваш налог, Ваше плаћање, одрадимо рефундацију средстава, одговоримо на жалбу или пружимо Вам промотивне информације на које сте се пријавили.

2.4.

Колачићи (cookies)

Колачић (cookie) је информација сачувана на Вашем рачунару од стране интернет странице коју посетите. Колачићи обично чувају Ваша подешавања, поставке за интернет страницу, као што су преферирани језик или адреса. Касније, када опет отворите исту интернет страницу интернет прегледач шаље натраг колачиће који припадају тој страници. Ово омогућава страници да Вас препозна и прикаже информације прилагођене Вашим потребама. Уколико не желите да наш Wеb сајт има приступ Вашим колачићима, можете их блокирати. Већина wеb браузера Вам омогућава да блокирате колачиће. То можете урадити путем Подешавања Вашег wеб браузера.

3. Општи услови пружања услуга

3.1.

Општи услови пружања услуга

Издавање услуге путем наше онлајн продавнице Центар руских виза обавља у оквиру регистроване делатности привредног друштва 4120 улица: Тиршова 5, Београд матични број 20310634

Услуга која се издаје путем Wеb сајта поседује својства потребна за редовну употребу те врсте услуге у складу са њеном наменом која је дефинисана за услуге издавања виза. Саобразност робе уговору ИСКЉУЧИВО утврђује према својствима и намени услуге.

Продајна цена услуге је назначена, а могућност куповине услуге уз посебне ценовне погодности или уз посебне продајне подстицаје (акцијска продаја), обавља у складу са условима који су објављени на www.ruskevize.rs.

Настојимо да будемо што прецизнији у опису производа, приказу слика и самих цена, али не можемо гарантовати да су све информације комплетне и без грешака. Слике не морају бити 100% идентичне производима. Сви артикли приказани на сајту су део наше понуде и не подразумева да су доступни у сваком тренутку.

4. Политика испоруке

4.1.

Тренутак прихватања поруџбине

Након поручивања, бићете обавештени о статусу Ваше поруџбине путем адресе e-поште коју сте навели током процеса поручивања. Поруџбина је прихваћена од стране предузећа NEW CITY COMPANY тек након што Вам е-поштом пошаљемо потврду о прихватању исте.

4.2.

Рок завршетка поступка услуге

Крајњи рок завршетка услуге је
По редовној процедури: 7-10 радних дана
По хитном поступку 1-3 раднa дана
Конзулат има право у неопходним случајевима као и због принципа узајамности продужити или променити рок за разматрање захтева за визу до 30 дана.

5. Политика плаћања

5.1.

Начини плаћања

Таксу за услугу наплаћује Центар руских виза за прихватање, обраду И предају докумената у Конзулат и за враћање докумената подносиоцу.
Плаћање се може извршити непосредно у Центру руских виза или ВТБ банци. Такса за услугу и конзуларна такса плаћају се пре предаје докумената.
Плаћање услуга на нашој интернет продавници је могуће извршити на један од следећих начина: платним картицама - Виза, Маестро, или МастерКард које подржавају плаћање путем интернета. Плаћање картицама је реализовано у сарадњи са AllSecure д.о.о и UniCredit Bank Београд и обавља се на безбедан и сертификован начин преко AllSecure Payment Gateway-а, једноставним уносом података са платне картице.
Након што се унесу подаци о картици и потврди плаћање, банка ауторизује трансакцију и тиме је поруџбина одобрена и улази у даљи процес припреме за испоруку. Износ ће бити резервисан на вашој картици (рачуну) и неће Вам бити расположив за другу намену.
Проверите код банке која је картицу издала да ли Ваша картица подржава плаћање преко Интернета.
Сва плаћања це бити обављенима у динарима (РСД). Уколико се плаћа платним картицама иностраних Банака издавалаца, динарски износ трансакције ће бити конвертован у валуту за поравњање Банке (ЕУР) према курсу Народне Банке Србије. При задуживању Ваше платне картице, већ конвертован износ ће се конвертовати у Вашу локалну валуту, према курсу који примењују оператори платних картица. Наведена цена која је различита од РСД, а наведена на сајту је информативног карактера и због наведених конверзија могуће је да дође до одступања од исте.

5.2.

Заштита података приликом плаћања картицама

Приликом уношења података о платној картици, поверљиве информације се преносе путем јавне мреже у заштићеној (криптованој) форми употребом SSL протокола, применом најсавременијих метода токенизације осетљивих података, и у складу са PCI-DSS стандардима. Сигурност података приликом куповине гарантује процесор платних картица UniCredit Bank Београд. Нити једног тренутка подаци о платној картици нису доступни трговцу.
3D Secure заштита за све трговце и купце - AllSecure Payment Gateway користи највише глобалне стандарде заштите и приватности података. Сви трговци који користе AllSecure Payment Gateway су аутоматски укључени у 3D-Secure заштиту, чиме се купцима гарантује безбедност куповине. Бројеви платних картица купаца се не чувају на систему трговца а сами упис се штити SSL енкрипцијом података.
PCI DSS Стандарди - AllSecure Payment Gateway се константно усаглашава са свим захтевима картичарских организација у циљу повећања нивоа безбедности трговаца и купаца. Од 2005. године до данас, без прекида, систем је сертификован као PCI-DSS Level 1 што представља највиши стандард у индустрији. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) је норма која дефинише неопходне мере безбедности при обради, чувању и преношењу осетљивих картичарских података. PCI Стандардима се штите осетљиви подаци о кориснику картице током целог процеса плаћања: од момента уноса података на продајном месту трговца, током комуникација између трговца и релевантних банака и картичарских организација, као и касније чување тих података.

5.3.

Регистрација метода плаћања

Када се подаци о картици купца, на његов захтев или одлуком трговца ТОКЕНИЗУЈУ, (потхрањују на сертификован начин за касније коришћење), ти подаци се чувају на AllSecure PCI-DSS Level 1 сертификованим серверима. Тако токенизовани картични подаци се преносе на потпуно безбедан и сертификован начин. Трговац ни у једном тренутку нема приступ подацима о броју картице и другим осетљивим подацима, већ добија референтни број (токен) који само он може користити у складу са условима уговореним са купцем. Купац има могућност дерегистрације претходно регистроване картице, као и промене детаља раније токенизоване картице.

5.4.

Повраћај средстава

У случају повраћаја средстава купцу који је претходно платио неком од платних картица, делимично или у целости, а без обзира на разлог враћања, тај повраћај се врши искључиво преко исте VISA, Maestro или MasterCard картице која је коришћена за плаћање. Ово значи да ће наша банка на наш захтев обавити повраћај средстава на рачун корисника картице.
У случају одбијања захтева за визу, уплаћене таксе се не враћају. У случају болести, потребе болничког лечења или смртног случаја у породици, услуге ЦЕНТРА РУСКИХ ВИЗА су потпуно бесплатне.

6. Политика рекламације

6.1.

Поступак рекламације

Услуге које се продају путем наше интернет продавнице, су праћене свом законском неопходном документацијом укључујући и гарантне листове произвођача.
Услуга покривена гаранцијом произвођача се продаје са гаранцијом произвођача проширена на Купца. Рекламациони поступак се покреће на захтев купца, попуњавањем Захтева за рекламацију на квалитет услуге.

Уколико желите да започнете процес рекламације, потребно је да нам се обратите на адресу електронске поште info@ruskevize.rs или телефон 011/365 1023 како би Вам послали овај Захтев или да исти скинете са нашег wеb сајта www.ruskevize.rs и да нам га пошаљете на адресу електронске поште.

Предузеће NEW CITY COMPANY не преузима никакву одговорност за грешке купаца услуге погрешно купљене или било које друге грешке које се односе на Ваше поступке приликом куповине на Wеb сајту.
Уколико имате неправилности у раду приликом куповине услуге на Wеb сајту или нисте добили купљени производ, молимо Вас да контактирате кориснички сервис (011/325-1023) и ми ћемо се потрудити да отклонимо неправилности како бисте добили купљену услугу.
Ако је нека услуга коју сте купили дефектна или не функционише правилно из било ког разлога, молимо Вас да контактирате наш кориснички сервис (011/325-1023) и да погледате гарантни лист како бисте се упознали са детаљима гаранције и поступком рекламације.

6.2.

Право на повраћај новца или замену робе

У случају одустанка од уговора, потрошач има право на повраћај новца. Износ се купцу враћа по пријему производа, и након што се утврди да је производ враћен неоштећен и исправан. У случају одбијања захтева за визу, уплаћене таксе се не враћају.

6.3.

Право на одустајање од уговора, права и обавезе купца и продавца

Приликом одустанка купац може, али не мора да наведе разлоге због којих одустаје. Образац/Изјава о одустанку од уговора производи правно дејство од дана када је послата пружаоцу услуге.

7. Упутство за куповину

7.1.

Упутство за куповину на веб сајту - поступак куповине

Све услуге које смо приказали на нашој интернет продавници www.rusevize.rs можете поручити, на врло брз и једноставан начин. Све што је потребно да урадите је да пронађете услугу коју желите, и оставите своје податке, а ми ћемо се потрудити да Вам услуга коју сте наручили буде завршена најкасније у року од 7-10 дана.

Након што приступите нашем сајту, пређите на претрагу услуга. Када се одлучите за неку од услуга, кликните на одговарајућу услугу, затим ће Вам се појавити ценовник, где можете видети цену услуге, и образац који који можете попунити на нашем сајту или тако што ћете доћи лично код нас у центар.
Наредна ствар коју треба да урадите јесте да проверите да ли сте исправно унели све податке. Уколико су сви подаци исправни, идете на потврду наручивања услуге.
Затим бирате начин плаћања.

Уколико изаберете плаћање картицом појавиће вам се поља у коју морате да унесете следеће податке: број картице, име власника картице, датум истека картице и CVV број картице (односно верификациони број картице) - то је број који обично стоји на полеђини картице, након бројa картице (може да буде приказан комплетан број картице са 16 цифара или само задње 4 цифре) стоји посебан код који се обично састоји од 3 цифре (код неких картица има и са 4 цифре), и тај троцифрени број је ваш CVV број картице. Евентуално може вам се тражити да унесете тип (брeнд) картице. У следећем кораку, појавиће вам се потврда куповне коју можете одштампати или једноставно забележити податке о трансакцији – информације о статусу трансакције (да ли је трансакција успела или не), ID број поруџбине - ID број сваке поруџбенице је јединствен , износ који сте платили и валуту у којој је трансакција обављена, задње 4 цифре картице са којом сте извршили плаћање и тип или брeнд картице, ауторизациони код банке – број јединствен за сваку успешну картичну трансакцију, и датум и време када је трансакција извршена.

Овим кораком се завршава процес онлajн куповине. Након тога, бићете обавештени о статусу Ваше поруџбине путем електронске поште. Поруџбина је прихваћена од стране трговца тек након што Вам е-поштом пошаљемо потврду о прихватању исте. Услуга коју сте поручили ће вам стићи у року који је наведен на потврди.
Уколико у току процеса наручивања будете имали било какав проблем, увек Вам стоји на располагању наш кол центар на броју 011/325-1023 који ради радним данима од 8 до 16 часова или контакт на адресу ел. поште info@ruskevize.rs

Пријатељи сајта

Врсте и категорије виза

image

Категорије визе

Зависно од сврхе уласка и боравка у Руској Федерацији, за држављане Републике Србије добија се руска виза из једне од следећих категорија: пословна, радна ,студентска, приватна.

Једнократна виза за време трајања визе даје право на један улазак у Руску Федерацију.

Двократна виза за време трајања визе даје право да на два улазка у Руску Федерацију.

Вишекратна виза за време трајања визе даје право на вишекратни (више од два пута) улазак у Руску Федерацију.